onsdag 24 juli 2013

Sista dagen

Sista dagen är allt annat än mysig. Det är städning, packning, tvätt. Efter min morgonrunda upptäckte jag att vi fått leverans av ved. Det var bara att börja bära och stapla efter frukost. Mannen gjorde det mesta jobbet medan jag städade inomhus.


En kubik ek
När vi var lagom färdiga åkte vi till St. max för att handla lite gott att ha i bilen hem. Marknaden var fortfarande i full gång och vi strosade runt lite och tittade. Finns nästan inget mer som man vill ha från marknaden. Jag är ganska mätt på korgar, oliver och kjolar. I dag är det rejält varmt, säkert +35, vilket är ganska påfrestande. Vi åt lunch på i St. Max och nu sitter vi inomhus på Flunch, dricker kaffe och surfar.
Kvällen i går tillbringade vi hos MoL. Åt en fantastisk god middag på deras terass med utsikt över alperna.


 En av få kvällar utan åskväder. I kväll blir det middag med familjen B, vilket vi ser framemot. Blir en tidig kväll eftersom det är avfärd i morgon.



Fantastisk bild på familjen B
Grattis mitt stora syskonbarn! Härligt att du äntligen blir 20..
Alla konstiga stavningar i tidigare inlägg beror på att jag bloggar på min mobil. Det är inte lätt med liten skärm och touchscreen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar