söndag 9 december 2012

Sucat = kakfyllning

Innan avfärd for jag i väg och försökte fixa detta till Madame och det var med viss tveksamhet jag överlämnade paketen. Innehållet såg helt odefinerbart ut och inte alls likt det som jag kommer i håg att man använder till engelsk julkaka.
Madames min när hon fick paketen var inte helt okej. Hon såg väldigt tveksam ut även om det stod sucat på paketen.
Väl hemma igen skickade jag mannen till affären för att leta efter de röda och gröna gelebitar som jag förväntar mig att finna i engelsk julkaka och hem kommer mannen med rätt sorts paket.
Nu ska vi bara fixa så att paketen kommer till St.Martin så att det hinns med att bakas engelsk julkaka innan jul. Ni som dyker upp i julhelgen i St. Martin kanske har turen att få smaka. 


Kakfyllning för engelsk julkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar