torsdag 1 juni 2023

Tillbaka

 Åter igen tillbaka i Provence för ett kort besök över helgen därefter åker mannen och jag hem tillsammans i bil. 

Lämnade ett varmt och soligt Köpenhamn och landade i ett varmt och regnigt Marseille. Det har fortsatt att regna och åska varje eftermiddag sedan jag lämnade.

Soligt Köpenhamn 

Regnigt Marseille 

Oftast är det tvärtom men inget är som vanligt. Inte ens vädret.

Flög med ett nytt flygbolag, Volotea som startade 2 nya rutter i april, Marseille och Nantes. Funkade jättebra. Jag är så imponerad. Lugn och behaglig boarding och lugn och fin landning.

Nu väntar jag bara på att mannen ska hämta upp mig och vi kan återvända till byn för lite god mat och ett glas rosévin. 

Jag har verkligen saknat god mat och är trött på mackor och korv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar