måndag 23 maj 2016

Mölle by the sea

Helgens träningspass på cykel gick till Mölle där det blev fika paus och inköp av nya tofflor.

Mölle visade sig från sin bästa sida

Inköp av nya toffflor som fick åka på min pakethållaren hela vägen hem.

Det blev en fin runda på 5 mil genom somrigt vackert skånskt landskap. Man blir förvånad hur vackert vi har det i Kullabygden. Vi cyklade genom Arild till Skäret och vidare mot Jonstorp och passerade Edvard Perssons Rekekroken.
Passerade Flickorna Lundgren i Skäret
Blommande äppelodling i Södåkra
Stycken till försäljning i Mölle hamn
Övningspackad cykel
25 träningsmil på cykel har jag lyckats samla ihop. Ojojo, mitt mål är 100 mil innan avfärd. Hur ska detta gå till?

1 kommentar:

  1. Det går säkert! Min väninna börjar träna fär Vättern runt en månad innan-sporadiskt! Och ni kan ju alltid pausa om ni blir trötta! Följer detta med spänning! Hoppas du kan blogga under turen! Lycka till! Själv hoppas jag orka jogga lite på Promenaden i sommar! Man har sina mål...
    Boel

    SvaraRadera