tisdag 13 oktober 2020

Ett sista inlägg för denna gång

Nog finns det fortfarande förbättringspotential för Norwegian att jobba vidare på när det gäller hur man organiserar sittplatser ombord med avstånd. Vi blev alla åter igen placerade 3 och 3 medan flertalet stolsrader lämnades helt tomma.


Flertalet tomma rader att placera passagerare på
Flera av oss resenärer trotsade vår anvisade plats och flyttade runt. Förutom detta var det en lugn och behaglig flygtur. Vi landade 15 minuter innan avsatt tid och jag hann både med tåg och buss för att ta mig ända hem.

Väl hemma fanns min nyinköpta symaskin som jag köpt på byns köp och sälj site och säljaren så snällt levererat till min carport. Nu är jag åter med symaskin och den ser ut att vara någon modell yngre än den som hamnade på franska soptippen. Nu ska jag testköra den innan den hamnar i huset i Frankrike.

Åh...så fina stygn den syr. Ett bra köp!

Det är väldigt vackert även hemma i Skåne. Solnedgång över Öresund



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar